ابزارها

بهترین نوع اره برقی در ایران

بهترین نوع اره برقی در ایران

همان‌طور که می‌دانید مدل‌های مختلفی از ابزارآلات در بازار ایران وجود دارند. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی داشته و می‌توانند به بهترین شکل نیاز شما را به‌عنوان یک صنعتگر پاسخ دهند. مهم‌ترین ابزاری که در هر حرفه‌ای از آن استفاده شده و وجود آن بسیار حیاتی است ابزار اره برقی است.

اره برقی نوعی اره فوق‌العاده کاربردی و مهم است که ویژگی‌های مختلفی داشته و در کاربردهای متفاوتی استفاده می‌شود. این اره در واقع در دسته‌بندی اره‌های زنجیری قرار گرفته و با استفاده از آن می‌توانید الوارهای مختلف چوب و تنه درخت را به‌راحتی برش بزنید. نکته مهم که باید قبل از خرید اره برقی بررسی کنید این است که اره برقی در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شود.

شما باید قبل از خرید بهترین نوع اره برقی مدل‌های مختلف این اره را بررسی کرده و یکی را برای خرید انتخاب نمایید. پیشنهادی که برای شما داریم این است که تا انتهای این مقاله ما راه همراهی کنید. در این مقاله به بررسی دقیق اره ی برقی و بهترین اره برقی خواهیم پرداخت.

کاربرد اره برقی و فواید آن

اولین چیزی که باید دررابطه‌با اره موتوری یا اره شارژی بررسی کنیم این که اره برقی چه کاربردها و فوایدی دارد. این موضوع باعث می‌شود تا آشنایی ما با اره برقی بیشتر شده و راحت‌ترین بتوانیم بهترین نوع اره برقی را خریداری کنیم. کاربردهای متنوعی برای اره برقی وجود دارد و از مهم‌ترین آن می‌توان به برش تنه درخت و الوار چوب اشاره کرد.

در کارگاه‌های نجاری بزرگ برای این که بتوانند تنه درخت را به‌راحتی و بادقت برش دهند از اره برقی زنجیری استفاده می‌کنند. این اره با استفاده از زنجیرهای خود به‌راحتی تنه درخت را برش داده و آن را به‌دقت به چندین قسمت تقسیم می‌کند. این اره می‌تواند فوایدی مختلف نیز به شما دوستان عزیز ارائه دهد. از مهم‌ترین فایده‌هایی که با استفاده از اره برقی نصیب شما می‌شود می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرعت کاری بالا
  • دقت و ظرافت در برش
  • قدرت بالا برای برش انواع چوب‌ها
  • نیازمند به نیروی انسانی با تعداد کم
  • هزینه نگهداری به صرفه و پایین
  • طراحی ارگونومیک
  • و…

انتخاب بهترین نوع اره برقی

اگر می‌خواهید که نسبت به خرید بهترین اره برقی اقدام کنید باید بدانید که مدل‌های مختلف و متنوعی در بازار قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با بررسی این مدل‌ها به‌راحتی بهترین نوع اره برقی را خریداری کرده و از آن در راستای اهداف خود استفاده کنید.

برای این که کار شما در پیداکردن بهترین مدل‌های اره‌ی برقی راحت‌تر شود، در این قسمت پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های اره برقی را برای شما دوستان عزیز آورده‌ایم تا با بررسی آن‌ها بتوانید به بهترین شکل اره برقی مناسب را خریداری کنید. این مدل‌ها عبارت‌اند از:

  1. اره برقی 2000 وات ایکس کورت مدل xml05-405

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌هایی که برای خرید بهترین نوع اره برقی می‌توانید از آن بهره ببرید اره برقی 2000 وات ایکس کورت است. این اره برقی یکی از قوی‌ترین مدل‌های اره برقی در بازار بوده و قیمتی عالی در کنار قدرت فوق‌العاده خود دارد.

این اره برقی را می‌توانید برای هر کاری استفاده کنید؛ زیرا توان آن بالا بوده و بهره‌گیری از بدنه‌ای زیبا و مقاوم استفاده از آن را راحت‌تر کرده است. ولتاژ ورودی این دستگاه معادل 220 الی 240 وات است که 50 تا 60 هرتز  فرکانس جریان تولید می‌کند. 2000 وات بودن توان ورودی این دستگاه در کنار تیغه 40 سانتی آن موجب شده تا بتوانید به‌راحتی هر چیزی که می‌خواهید برش بزنید.

زنجیر این اره عالی در سایز 16 اینچ تولید شده و جنس فوق‌العاده مقاومی دارد. حداکثر عمق برشی که می‌توانید با استفاده از این اره انجام دهید 400 میلی‌متر بوده و حداکثر سرعت زنجیر این اره 15 متر بر ثانیه است. مخزن روغنی که در این دستگاه قرار گرفته 200 میلی‌لیتر حجم داشته و ریگلاج آسان زنجیر استفاده از آن را بسیار راحت‌تر کرده است.

اره برقی ایکس کورت مدل xml05-405

  1. اره برقی ایکس کورت مدل ۲۲۰~۲۴۰

یکی دیگر از محصولات فوق‌العاده باکیفیت برند ایکس کورت که به‌عنوان بهترین نوع اره برقی در بازار شناخته می‌شود، اره برقی چینی ایکس کورت مدل 220 تا 240 وات است. این ویژگی‌های مختلفی داشته و می‌توانید از آن برای برش انواع متریال‌های چوبی استفاده کنید. توان فوق‌العاده‌ای در این دستگاه وجود دارد و باعث شده ارزش خرید آن چندین برابر بیشتر شود.

این مدل اره برقی با نام XML05-405 نیز شناخته می‌شود. همان‌طور که از نام این اره برقی قوی مشخص است، توان ورودی آن در بازه 220 تا 240 وات قرار داشته و همین موضوع باعث شده تا توان آن نیز بسیار بالا باشد. می‌توانید با استفاده از توان 2000 واتی این دستگاه به‌راحتی برش را در انواع الوارهای چون با عمق حداکثر 400 میلی‌متری انجام دهید.

این اره تیغه‌ای 45 سانتی داشته و از مقاوم‌ترین زنجیرها روی آن استفاده می‌کند. زنجیر این اره 16 اینچ بوده و با استفاده از یک مخزن روغن 200 میلی‌لیتری روغن‌کاری می‌شود. شما دوستان عزیز می‌توانید به‌راحتی زنجیر این اره را ریگلاج کرده و سرعت آن را تا 15 متر بر ثانیه افزایش دهید.

اره برقی ایکس کورت مدل ۲۲۰~۲۴۰

  1. اره برقی گیربکسی ورکس مدل WG303E

یکی دیگر از برندهای معروف و مشهوری که در زمینه تولید انواع اره برقی فعالیت داشته و توانسته با تولید مدل‌های مختلف بازاری عالی برای خود به وجود بیاورد، برند ورکس است. ورکس یک برند فوق‌العاده است که در کشور چین تولید شده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

دلایل مختلفی وجود دارد که می‌توان با استناد بر آن‌ها این اره را بهترین نوع اره برقی دانست. مهم‌ترین این دلایل میان مشخصات فنی این اره برقی قرار دارند. توان این اره 2000 وات است که موجب شده بتوانید به‌راحتی انواع برش‌ها را انجام دهید. این توان با استفاده از ولتاژ ورود 220 ولت تأمین شده و تیغه 40 سانتی‌متری آن را حرکت می‌دهد.

سایز زنجیری که در این اره به کار می‌رود معادل 14 اینچ بوده و سرعت آن بسیار بالا است. اره تمام قدرتی بوده و دارای قفل ایمنی زنجیر است. شما دوستان عزیز می‌توانید با استفاده از رگلاژ این دستگاه، به‌راحتی زنجیر آن را تنظیم کنید. حتی می‌توانید تیغه‌اره را به‌صورت اتوماتیک تنظیم کنید. محافظ تیغه‌ای که در این دستگاه به‌کاررفته از آسیب‌دیدن اعضای بدن شما عزیزان جلوگیری می‌کند.

اره برقی برند گیربکسی ورکس مدل WG303E

  1. اره برقی مارک زوبر مدل kcs1200 Kzubr chainsaw

برند زوبر را می‌توان یکی از بهترین برندها برای خرید بهترین نوع اره برقی دانست. این برند ساخت کشور چین است؛ اما دفتر اصلی آن در کشور روسیه قرار داشته و با همکاری بهترین مهندس‌ها در زمینه ابزارآلات فعالیت می‌کند.

قدرت این اره فوق‌العاده معادل 1200 وات است. این توان می‌تواند به‌راحتی شما دوستان عزیز را در برش‌دادن انواع چوب‌ها با ضخامت‌های مختلف کمک کند. برند زوبر همیشه در تلاش است که محصولاتی متفاوت با کیفیتی عالی به بازار وارد کند؛ به همین دلیل سرعت حرکت زنجیر این اره معادل 7299 دور بر دقیقه است. طول ریلی که در این اره قرار گرفته معادل 30 سانتی‌متر بوده و باعث شده تا عمق برش 300 میلی‌متری را برای شما به ارمغان بیاورد.

مهم‌ترین نکته‌ای که دررابطه‌با این دستگاه وجود دارد این است که وزن متوسط آن در کنار طراحی حرفه‌ای و ارگونومیک باعث شده تا بتوانید به‌راحتی از این دستگاه برای هر کاری استفاده کنید. شما دوستان عزیز می‌توانید به کمک اره 1200 وات زوبر، الوارهای درشت چوب را به‌راحتی و در کمترین زمان‌برش دهید.

اره برقی زوبر مدل kcs1200 Kzubr chainsaw

  1. اره چکشی رومیزی ورکس مدل wx572

اگر به دنبال خرید یک اره برقی خاص هستید به شما خرید اره چکشی ورکس را پیشنهاد می‌کنیم. اره رومیزی ورکس یکی از بهترین مدل‌های اره برقی است که به‌صورت رومیزی بوده و طراحی آن به شکل چکشی است. یعنی شما می‌توانید این اره را روی میز کار خود قرار داده و به‌راحتی آن را برای برش‌دادن متریال‌های مختلف استفاده کنید.

این اره به‌صورت چکشی عمل کرده و به همین دلیل می‌توانید به کمک آن به‌راحتی سطوح صاف را برش دهید. به دلیل استفاده از یک میز کار حرفه‌ای، دقت برش در این کار بالا بوده و به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی برش‌های دقیق را انجام دهید. توان این اره 650 وات بوده و جنس بدنه آن از پلاستیک مقاوم است.

صفحه‌های این اره از جنس آلومینیوم بوده و سرعت آن 3000 دور بر دقیقه است. آهن 3 میلی‌متری که در این اره به‌کاررفته مقاومت آن در برابر ضربات مختلف را بیشتر کرده و کاربردهای این اره را به بهترین شکل به وجود آورده است. خط کش و سیستم تنظیم برش در این اره به شما امکان انجام‌دادن برش‌ها به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن را می‌دهد.

اره چکشی رومیزی ورکس مدل wx572

  1. اره برقی متحرک فک دار 600 وات ورکس مدل WG307E

اگر می‌خواهید که هزینه کرده و یک اره‌ی برقی خاص و حرفه‌ای را خریداری کنید، پیشنهاد ما خرید اره برقی متحرک فک دار برند ورکس مدل 600 وات آن است. این اره فوق‌العاده از توانی عالی برخوردار بوده و به دلیل داشتن فک، می‌تواند شما را در برش‌دادن انواع الوار چوب کمک کند.

این دستگاه با استفاده از بهترین متریال‌ها تولید شده و ظاهری ارگونومیک و حرفه‌ای دارد. استفاده از این اره به دلیل وزن کم آن بسیار راحت است. وزن این اره معادل 11.5 کیلوگرم بوده و ولتاژ ورودی آن 220 تا 240 وات است. تیغه‌ای 15 سانتی‌متری در این اره قرار گرفته که کاربردهای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این تیغه می‌توانید عمق برش خود را تا 150 میلی‌متر انجام دهید.

تیغه‌ای که در این اره قرار گرفته متحرک بوده و به همین دلیل از یک فک قوی در آن استفاده شده است. دسته اهرمی این اره دارای قفل ایمنی است که استفاده از اره را بسیار راحت‌تر می‌کند. ترمزی الکتریکی در این اره قرار گرفته و با استفاده از آن در شرایط مختلف می‌توانید به‌راحتی برش را انجام دهید.

اره برقی متحرک فک دار مدل WG307E بهترین نوع اره برقی

  1. اره برقی ورکس تیغه 25 سانت مدل WG305E

یکی دیگر از مدل‌هایی که می‌توان آن را به‌جرئت به‌عنوان بهترین نوع اره برقی دانست، اره برقی ورکس تیغه 25 سانتی است. اره برقی ورکس تیغه 25 سانتی یکی از اره‌های فوق‌العاده کاربردی است که با استفاده از یک‌تیغه بلند به طول 25 سانتی‌متر، عمقی فوق‌العاده از برش به شما ارائه می‌دهد.

این اره برقی فوق‌العاده کاربردهای مختلفی داشته و می‌تواند آپشن‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. از مهم ترین ویژگی‌هایی که در این اره وجود دارد، موتور 1100 واتی آن است. زنجیری که در این اره به‌کاررفته یک زنجیر آلومینیومی بوده و مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. مقاومت بالای این زنجیر باعث شده تا بتوانید از آن برای برش‌های مختلف استفاده کرده و نگران کندشدن سریع آن نباشید.

ویژگی رگلاژ زنجیری که در این اره وجود دارد، قابلیت تنظیم سختی زنجیر را بهبود داده است. ولتاژ مصرفی این اره 100 تا 240 وات بوده و فرکانس جریان برق آن 50 تا 60 هرتز است. وزن این اره 3.7 کیلوگرم بوده و می‌توان به بهترین شکل قابل‌حمل و استفاده باشد.

اره برقی ورکس تیغه 25 سانت مدل WG305E

سخن پایانی

یکی از بهترین اره‌هایی که در بازار وجود داشته و کاربردهای منحصربه‌فردی را به شما ارائه می‌دهد اره برقی است. اره برقی یا اره شارژی دستگاهی است که به بهترین شکل عمل کرده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن بیشترین میزان برش را انجام دهد. این اره فوق‌العاده آپشن‌های مختلفی داشته و برای برش الوار و تنه درخت کاربرد دارد. به کمک اره موتوری یا همان اره زنجیری می‌توانید به بهترین شکل کاربردهای مختلف را دریافت کنید.

نکته مهمی که باید دررابطه‌با اره‌ی برقی بدانید این است که این اره در مدل‌های مختلف تولید می‌شود. به همین دلیل شاید انتخاب بهترین نوع اره برقی برای متقاضیان آن کمی سخت باشد. پیشنهادی که برای شما داریم این است که حتماً مدل‌های مختلف اره برقی را بررسی کرده و ببینید که آیا این اره برای شما مناسب است یا خیر. در این مقاله بهترین مدل‌های اره برقی را با هم بررسی کردیم تا آشنایی شما با آن‌ها بیشتر شود. شما می‌توانید از طریق سایت لیا ابزار، تمامی این مدل‌ها را خریداری کرده و در کارگاه خود از آن‌ها بهره ببرید.

سؤالات متداول

  • اره برقی بنزینی بخرم یا برقی کدومش بهتره؟

اگر قصد خرید اره زنجیری دارید و نمی‌دانید که مدل بنزینی بهتر است یا مدل برقی باید بگوییم که مدل بنزینی قدرت بیشتری دارد. اره برقی الکتریکی قدرت محدودتری نسبت به مدل بنزینی دارد؛ اما در عوض مدل بنزینی صدای بیشتری داشته و آلودگی بیشتری تولید می‌کند.

  • اره برقی دست دو بخرم یا نه؟

شما می‌توانید اره برقی را هم به‌صورت نو و هم به‌صورت دست دو بخرید. شاید فکر کنید که اره برقی دست دو ارزش خرید ندارد؛ اما این اره‌ها مقاومت بالایی داشته و در صورتی که به‌درستی استفاده شوند می‌توانند به‌راحتی تا سال‌های سال عمر کنند. مدل‌های دست‌دوم قیمت به‌صرفه‌تری دارند و برای افرادی که به دنبال هزینه پایین برای خرید اره هستند، مناسب است.

  • اره برقی با چی کار میکنه؟

اره برقی مدل‌های مختلفی داشته و هر کدام از مدل‌های آن به اشکال مختلفی کار می‌کنند. مدل‌های مختلف این اره با برق مستقیم یا انرژی باتری کار می‌کنند. مدل بنزینی آن نیز با استفاده از سوخت بنزین کار می‌کند که قدرت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

  • اره برقی بدون صدا هم وجود داره یا نه؟

نمی‌توان گفت که اره برقی کاملاً بدون صدا وجود دارد؛ زیرا اره برقی دستگاهی الکترونیکی و مکانیکی است که از اجزای مکانیکی مختلفی تشکیل شده است.برای آشنایی با این اجزای مختلف اره برقی میتوانید از طریق لینک مقاله‌ی مربوطه را مطالعه کنید، اما مدل‌هایی وجود دارند که به دلیل استفاده از موتورهای کم‌صدا، به‌عنوان اره برقی بی‌صدا شناخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *