دسته‌بندی نشده

بهترین برند دریل پیچ گوشتی

مقدمه

ابزارآلات زیادی در دنیای امروز ابداع شده اند. هر کدام از این ابزارآلات به اشکال مختلفی امور را برای ما انسان‌ها راحت‌تر کرده و به ما کمک می‌کنند تا چیزهای جدیدتر و حرفه‌ای‌تری را خلق کنیم. یکی از کاربردی‌ترین ابزارآلات دریل پیچ گوشتی نام دارد.

دریل‌ها به طور کلی جزو مهم‌ترین ابزارآلات هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از موتور قدرتمندی که دارند مته خود را چرخانده و باعث سوراخ شدن سطح کار می‌شوند. اما دریل پیچ گوشتی کمی فرق دارد. این دریل‌ها قدرت محدودی دارند و تنها کاربردی که می‌توان از این دریل‌ها انتظار داشت باز و بسته کردن پیچ‌ها در سطوح مختلف است.

این دریل‌ها می‌توانند پیچ‌های مختلف دو سو، چهار سو و… را با استفاده از مته مخصوص خود به سرعت باز کنند. دریل‌های پیچ گوشتی مدل‌ها و انواع بسیار زیادی دارند که هر کدام از این مدل‌ها در برند‌های مختلفی تولید می‌شوند.

همچنین اگر قصد خرید دریل پیچ گوشتی را دارید پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده این دستگاه را برای خرید انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به طور کامل بهترین برند‌های دریل‌های پیچ گوشتی را با هم مورد بررسی دقیق قرار دهیم.

دریل پیچ گوشتی برقی چیست ؟

دریل پیچ گوشتی یکی از پر‌کاربردترین دریل‌ها در دنیای صنعت به حساب می‌آید. این ابزار فوق‌العاده از خانواده دریل‌ها بوده و با استفاده از موتوری مته خود را به صورت دورانی حرکت می‌دهد. اما کاربرد این دستگاه با دریل‌ها تفاوت بسیار زیادی دارد.

اکثر دریل‌هایی که در بازار وجود دارند برای سوراخ کردن سطح کار که از جنس متریال‌های مختلف است استفاده می‌شوند. اما این دریل مته مخصوصی دارد که با استفاده از آن می‌تواند پیچ‌ها را باز کند. به دریل‌های پیچ گوشتی، پیچ گوشتی برقی یا پیچ گوشتی سیم‌دار نیز می‌گویند. این ابزار فوق‌العاده دارای مته‌های فراوانی می‌باشد. در واقع با نصب مته مخصوص می‌توانید پیچ‌های مختلفی مانند پیچ‌های دو سو، چهار سو، ستاره ای و… را باز کنید.

این دستگاه برای بسیاری از کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی کاربرد دارد؛ به طور مثال می‌توان از آن برای باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف در خودرو، کابینت، انواع ابزارآلات کوچک و بزرگ و… بهره برد. دریل‌های پیچ گوشتی معمولا دارای قدرت محدودی هستند و با قرار دادن مته‌های سوراخ کاری نمی‌توانید سطوحی را با آن‌ها سوراخ کنید.

اما این دستگاه در قدرت‌های مختلفی تولید می‌شود تا هر نوع پیچ با هر شدتی را باز کند. به طور مثال اگر می‌خواهید با این دستگاه تنها پیچ لوازم چوبی مانند کابینت‌ها را باز و بسته کنید می‎‌توانید به سمت خرید مدل‌های ضعیف آن نیز بروید. همچنین اگر قصد استفاده از این دریل در کارگاه‌های صنعتی و باز و بسته کردن پیچ‌های سخت  و حساس دارید باید به دنبال خرید مدل‌های حرفه‌ای آن باشید.

دریل پیچ گوشتی برقی

مدل‌های دریل پیچ گوشتی

همانطور که در بخش قبلی گفتیم دریل‌های پیچ گوشتی دارای مدل‌های متنوع و بسیار زیادی هستند. هر کدام از مدل‌هایی که در بازار مشاهده می‌کنید توسط برند‌هایی خاص تولید شده  و ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند.

اما تمامی این مدل‌ها به طور کلی در دو دسته بندی پیچ گوشتی برقی و پیچ گوشتی شارژی قرار می‌گیرند. پس بهتر است قبل از خرید هر کدام از مدل‌های این دستگاه با انواع دریل‌های پیچ گوشتی بیشتر آشنا شوید تا به راحتی توانایی انتخاب مدل متناسب با نیاز خود را داشته باشید.

انواع دریل پیچ گوشتی

·       دریل پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی برقی یکی از مدل‌های پر‌کاربرد دریل پیچ گوشتی می‌باشد. این نوع همانطور که از نامش پیدا است به صورت برقی کار کرده و از برق مستقیم شهری برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند. همین موضوع موجب شده تا به این پیچ گوشتی، پیچ گوشتی سیم‌دار نیز بگویند.

پیچ گوشتی برقی معمولا قدرت بیشتری نسبت به پیچ گوشتی شارژی دارند. این دستگاه با استفاده از برق مستقیم شهری و موتور قدرتمند خود می‌تواند پیچ‌های سخت و سفت را به راحتی باز و بسته کند.

پیچ گوشتی برقی

·       دریل پیچ گوشتی شارژی

نوع دیگری از دریل پیچ گوشتی در بازار وجود دارد به نام پیچ گوشتی شارژی یا همان پیچ گوشتی بی سیم. این مدل پیچ گوشتی‌ها از برق شهری برای تامین انرژی خود استفاده نمی‌کنند و همین موضوع موجب شده تا به یک پیچ گوشتی بی سیم تبدیل شوند.

از این پیچ گوشتی‌ها می‌توانید در هر جایی استفاده کنید. به دلیل نیاز نداشتن این پیچ گوشتی به برق شهری حتی در مکان‌هایی که هیچ برقی وجود ندارد استفاده از این نوع پیچ گوشتی‌ها امکان پذیر است؛ زیرا از یک باتری قوی برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می‌کنند.

پیچ گوشتی شارژی

ویژگی‌های مهم برای پیچ گوشتی برقی

زمانی که قصد خرید پیچ گوشتی برقی یا پیچ گوشتی شارژی دارید نباید همینطور و بدون هیچگونه توجه به سمت خرید هر مدلی بروید. این پیچ گوشتی‌ها ساختار پیچیده‌ای دارند و به همین دلیل در بسیار از موارد کاربرد‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند. پس سعی کنید زمان خرید دریل پیچ گوشتی حتما دنبال ویژگی‌هایی باشید که آن را به یک پیچ گوشتی خاص تبدیل می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • حمل آسان
  • اندازه مناسب جهت جابجایی راحت‌تر
  • کاربردی بودن برای مشاغل متنوع مانند کابینت سازی، نجاری، خودروسازی و…
  • صرفه جویی در زمان به دلیل قدرت مناسب
  • و…

ویژگی‌های مهم پیچ گوشتی برقی

فرق پیچ گوشتی برقی با دریل چیست؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند دریل با پیچ گوشتی برقی تفاوتی نداشته و به طور کامل با آن یکسان می‌باشد. این موضوع کاملا اشتباه است. دریل‌ها با پیچ گوشتی‌های برقی یا شارژی تفاوت‌های بسیاری دارند. در واقع وظیفه اصلی دریل‌ها سوراخ کردن سطوح سخت و ضخیم می‌باشد و این کار را به کمک موتور قدرتمند خود انجام می‌دهد.

این در حالی است که پیچ گوشتی شارژی یا برقی موتوری ضعیف داشته که تنها توانایی باز و بسته کردن انواع پیچ‌ها را دارد. به همین دلیل بهتر است با تفاوت‌های این دو دستگاه به طور کامل آشنا باشید تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید.

فرق پیچ گوشتی برقی با دریل معمولی

·       دریل معمولی

دریل معمولی تنها وسیله‌ای برای سوراخ کردن سطوح است. این ابزار فوق‌العاده از سالیان بسیار دور وارد صنعت شده و مدل‌های زیادی دارد. از مدل‌های دستی آن گرفته تا مدل‌های پنوماتیک و برقی. دریل‌ها دارای مدل‌های شارژی نیز می‌باشند. با قرار دادن مته مخصوص در سه نظام دریل‌های معمولی می‌توانید انواع سطوح را سوراخ کنید.

با استفاده از برخی مته‌های مخصوص می‌توانید سوراخ‌هایی با شعاع بزرگ‌تر ایجاد کرده و یا سطح کار را سیقل دهید. برخی از مدل‌های دریل معمولی وجود دارند که دارای گیربکس بوده و می‌توانید سرعت آن‌ها را با استفاده از پیچی که روی پدال پاور دستگاه وجود دارد تنظیم کنید. در این مدل دریل‌ها با نصب مته دریل پیچ گوشتی می‌توانید پیچ‌هایی را باز یا بسته کنید. به همین دلیل است از دستگاه دریل به عنوان کاربردی‌ترین ابزار دنیای صنعت یاد می‌شود.

دریل معمولی

·       پیچ گوشتی برقی

اما در عوض دریل پیچ گوشتی برقی یا شارژی کاربردهای محدودتری دارند. این دریل‌ها سایز بسیار کوچکتری نسبت به دریل‌های معمولی دارند و این موضوع نشان دهنده استفاده از موتوری کوچک با قدرتی متوسط در این دستگاه می‌باشد.

با استفاده از پیچ گوشتی شارژی نمی‌توانید سوراخی در سطوح مختلف ایجاد کنید. با انجام این کار به موتور دستگاه فشار وارد شده و ممکن است دستگاه دچار مشکل شود. این دستگاه تنها کاربردی که دارد باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف است. به همین دلیل می‌توانید این دستگاه را در کارگاه‌های مختلف مانند کارگاه‌های کابینت سازی، نجاری، خودروسازی، تعمیرگاه‌ها، تولیدی‌های مختلف و… بیابید.

پیچ گوشتی برقی

·       بهترین مارک پیچ گوشتی برقی

همانطور که بارها در این متن اشاره کردیم دریل پیچ گوشتی در برند‌ها و مدل‌های بسیار زیادی تولید می‌شود. این دستگاه دارای کاربرد‌های زیادی می‌باشد و همین موضوع باعث فروش فوق‌العاده آن در بازار ابزارآلات صنعتی شده است. پر فروش بودن این دستگاه دلیلی شد تا این پیچ گوشتی برقی در برند‌های مختلف تولید و وارد بازار شود.

هر کدام از این برند‌ها مدل‌های مخصوص خود را ابداع و وارد بازار کردند. هر کدام از این مدل‌ها کاربرد‌های خاصی دارند که می‌توانید از آن‌ها در شرایط مختلف استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید پیچ گوشتی برقی یا شارژی ابتدا با بهترین برندهای تولید‌کننده این دستگاه آشنا شوید تا راحت‌تر مدل منتاسب با نیاز خود را خریداری کنید. بهترین و مشهور‌ترین برند‌های تولید‌کننده این دستگاه شامل موارد زیر هستند:

بهترین مارک پیچ گوشتی برقی

·       برند رونیکس

برند رونیکس یکی از شناخته شده‌ترین برند‌های تولید‌کننده ابزارآلات برقی در ایران می‌باشد. این برند سالیان سال است که در کشور ایران فعالیت کرده و فعالیت خود را با وارد کردن محصولات خارجی به داخل کشور و عرضه کردن آن‌ها به بازار آغاز کرد.

پس از این که توانست خود را در بازار جای دهد محصولات خود را طراحی و با استفاده از بهترین متریال‌ها به مرحله تولید رساند. اگر می‌خواهید از تولید ملی حمایت کنید می‌توانید برند رونیکس را برای این کار انتخاب کنید.

برند رونیکس به اکثر کشور‌های آسیایی صادرات انجام داده و محصولات خود را به سطح قابل قبولی از فروش در بازار جهانی رسانده است. این برند یکی از برترین تولیدکنندگان دریل پیچ گوشتی نیز به حساب می‌آید. شما عزیزان می‌توانید بهترین دریل‌های پیچ گوشتی ایرانی را از این برند خریداری کرده و در کار‌های خود از آن بهره ببرید. قیمت محصولات برند رونیکس نسبت به بسیاری از برند‌ها مناسب‌تر و به صرفه‌تر بوده و این موضوع باعث فروش بیشتر آن در بازار ایران و بین‌الملل شده است.

بهترین مدل‌های پیچ گوشتی برقی برند رونیکس شامل موارد زیر می‌باشند:

برند رونیکس

·       مدل Ronix 8526

این مدل از پیچ گوشتی شارژی برند رونیکس دارای باتری قدرتمندی می‌باشد که توانایی پاسخ دهی به نیاز‌های شما تا چندین ساعت را خواهد داشت. طراحی و کیفیت تولید این محصول در شرایط ایده‌آلی قرار دارد که آن را به یکی از بهترین مدل‌های پیچ گوشتی برقی تبدیل کرده است.

·       مدل Ronix 8500

این مدل از دریل‌های پیچ گوشتی رونیکس علاوه بر طراحی کاربردی و جذاب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی مانند تنظیم سرعت، قدرت بالا و باتری قدرتمند می‌باشد. همچنین طراحی سبک این مدل باعث شده تا استفاده از آن به صورت طولانی مدت باعث آزار مچ و بازو‌های دست نشود.

·       مدل Ronix 8505

از مهم‌ترین ویژگی‌های این پیچ گوشتی که باعث شده آن را میان بهترین مدل‌های پیچ گوشتی شارژی رونیکس قرار دهیم می‌توان به سیستم تنظیم چرخش قدرتمند و سرعت قابل تنظیم آن اشاره کرد. باتری ظرفیت بالای آن امکان استفاده از پیچ گوشتی را تا ساعات‌های طولانی به شما ارائه می‌دهد.

برند بوش

یکی دیگر از برند‌های معروف و محبوبی که در حوزه تولید ابزارآلات برقی فعالیت می‌کند برند بوش می‌باشد. حتما نام برند بوش به گوش شما خورده است. این برند شهرت بسیار زیادی در دنیا داشته و آن را به عنوان بهترین برند ابزارآلات برقی می‌شناسند. برند بوش یک برند آلمانی بوده و در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند.

از ابزارآلات برقی گرفته تا لوازم خانگی برقی و سیستم‌های برق خودرو. شرکت بوش از بهترین مهندسان در سرتاسر دنیا دعوت کرده تا محصولاتی با کیفیت و خاص را تولید و روانه بازار کنند. قبل از خرید محصولات برند بوش باید این را بدانید که به دلیل کیفیت فوق‌العاده محصولات این برند و شهرت بین‌المللی آن، قیمت محصولات برند بوش نسبت به دیگر برند‌ها گران‌تر بوده و هزینه بیشتری نیاز دارد.

البته این موضوع چیزی از ارزش خرید محصولات این شرکت را کم نمی‌کند. شما با خرید محصولات این برند ویژگی‌های منحصر به فردی را از آن خود می‌کنید که هر کسی آن‌ها را ندارد. شرکت بوش یکی از بهترین تولید کنندگان دریل‌ها و پیچ گوشتی شارژی و برقی می‌باشد.

اگر محدودیت بودجه برای خرید دریل پیچ گوشتی در نظر نگرفته‌اید پیشنهاد ما خرید دریل‌های این برند است. شاید نیاز به خرج کردن هزینه‌های بیشتری داشته باشید؛ اما پس از خرید محصولات این برند دیگر به خرید دوباره این ابزارها نیازمند نخواهید شد. زیرا کیفیت تولید آن‌ها به اندازه‌ای بالا است که شما را از دیگر برندها بی‌نیاز می‌کنند.

بهترین مدل‌های پیچ گوشتی برقی برند بوش شامل موارد زیر هستند:

برند بوش

·       مدل GSR 1000 Professional

یکی از معروف‌ترین مدل‌های دریل پیچ گوشتی در بازار که علاوه بر قدرت فراوان دارانه بدنه‌ای ارگونومیک و با کیفیت می‎‌باشد مدل GSR 1000 Professional برند بوش است. این مدل دارای سرعت گردش 700 دور در دقیقه می‌باشد که توسط موتور قدرت مند آن تولید می‌شود. وزن این دستگاه کمتر از 1 کیلوگرم می‌باشد که خود یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن محسوب می‌شود. با وزن کم این دستگاه هرگز دستان شما هنگام استفاده از پیچ گوشتی برقی خسته نخواهند شد.

·       مدل GSB 120-LI

این مدل از دریل‌های پیچ گوشتی برند بوش دارای قوی‌ترین باتری در بین دیگر مدل‌ها می‌باشد. باتری این دستگاه دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که حداکثر میزان گشتاور 28 نیوتن متری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سرعت گردش آزاد این دستگاه از 400 الی 1300 دور در دقیقه می‌باشد که برای پیچ گوشتی شارژی عددی بسیار خوب محسوب می‌شود. با کمک این دستگاه می‌توانید انواع و اقسام پیچ‌های سفت و سخت را به راحتی باز و بسته کنید.

·       مدل GSB 180-LI

مدلی دیگر نیز از برند بوش وجود دارد که در توانسته در بازار فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. این مدل GSB 180-LI نام دارد که دارای وزن 3 کیلوگرمی بوده و ولتاژ ورودی آن معادل 18 وات می‌باشد. شما می‌توانید با مته‌های مختلف این دستگاه انواع پیچ‌ها را باز و بسته کرده و هیچ وقفه‌ای درکار خود ایجاد نکنید.

برند ماکیتا

برند ماکیتا از شناخته شده‌ترین برند‌ها در حوزه تولید ابزارآلات برقی می‌باشد. فرقی نمی‌کند که دریل می‌خواهید یا دستگاه فرز. این برند تمامی ابزارآلات برقی را در کشور چین با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌کند. تمامی محصولات این برند ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که موجب شده محبوبیت آن‌ها در سطح بازار بیشتر شود.

اگر بودجه متوسطی برای خرید ابزارآلات برقی در نظر دارید و نمی‌توانید برند بوش را خریداری کنید، پیشنهاد ما برند ماکیتا می‌باشد. برند ماکیتا از بهترین تولیدکنندگان پیچ گوشتی برقی نیز است. این برند توانسته با استفاده از تکنولوژی‌های بروز و بهترین مهندسان سرتاسر دنیا محصولاتی شگفت انگیز را وارد بازار کند.

بهترین مدل‌های دریل پیچ گوشتی برند ماکیتا شامل موارد زیر می‌باشند:

برند ماکیتا

·       مدل XFD131

این مدل از پیچ گوشتی شارژی برند ماکیتا دارای قیمت مناسبی بوده که علاوه بر قیمت مناسب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. این دستگاه را می‌توانید در تمامی فروشگاه‌های ابزارآلات برقی پیدا کنید.

·       مدل XPH102

برند ماکیتا دارای مدل دیگری به نام XPH102 می باشد که قدرت مناسبی برای باز و بسته کردن انواع پیچ‌های سفت و سخت دارد. با باتری قدرتمند این مدل می‌توانید بسیاری از پیچ‌ها را به راحتی باز کرده و دیر به دیر دستگاه را نیازمند شارژ کنید.

·       مدل XDT131

این مدل را نیز می‌توان بین مدل‌های محبوب و بهترین مدل‌های دریل پیچ گوشتی قرار داد؛ زیرا علاوه بر قیمت مناسب ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

برند هیوندای

نام هیوندای را تقریبا همه ما می‌شناسیم. شرکت هیوندای یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع محصولات خودرویی، ابزارآلات برقی و… می‌باشد. اگر به دنبال برندی با کیفیت که قیمتی به صرفه نیز دارد هستید پیشنهاد ما خرید از برند هیوندای می‌باشد.

برند هیوندای کیفیت تولید بسیار بالایی دارد و با قرار دادن ویژگی‌های منحصر به فرد در محصولات خود توانسته بخش عظیمی از بازار را به دستان خود بگیرد. شما می‌توانید بهترین دریل‌های پیچ گوشتی شارژی و برقی را از این برند خریداری کنید. بسیاری از افراد هستند که از دریل‌های این برند استفاده کرده و رضایت کامل را از این دستگاه‌ها دارند.

بهترین دریل‌های پیچ گوشتی برقی برند هیوندای شامل موارد زیر می‌باشند:

برند هیوندای

·       مدل HP7228

اگر به دنبال پیچ گوشتی برقی قدرتمندی هستید پیشنهاد ما به شما خرید این مدل می‌باشد که از قدرت بسیار بالایی در کنار طراحی ارگونومیک برخوردار است.

·       مدل HP284

این مدل از محبوبیت بسیاری در بازار برخوردار است و در اکثر کارگاه های صنعتی یافت می شود. این امر به دلیل قدرت بالای این مدل است که با کمک انرژی مستقیم برق شهری تامین می شود.

·       مدل SD-362

این مدل از محصولات برند هیوندای یک نوع پیچ گوشتی شارژی بوده که علاوه بر اندازه کوچک که جابجایی و استفاده از آن را راحت‌تر کرده، از قدرت مناسبی نیز برخوردار است.

برند کرون

برند کرون که یکی از مشهورترین برند‌های خارجی در حوزه تولید و طراحی پیچ گوشتی شارژی و برقی می‌باشد، دارای محصولات فوق‌العاده‌ای در سبد محصولات خود است. این برند شهرت زیادی در بازار داشته و محصولات شارژی آن محبوبیت زیادی در بازار دارند.

اگر می‌خواهید با بودجه‌ای متوسط دریل یا پیچ گوشتی شارژی با کیفیت و قدرتمندی خریداری کنید پیشنهاد ما خرید محصولات برند کرون می‌باشد. محصولات برند کرون به باتری‌های قوی خود مشهور هستند که استفاده بی‌وقفه از ابزار‌های شارژی را امکان پذیر کرده است. دریل پیچ گوشتی برند کرون اندازه کوچکی دارد که جابجایی را راحت‌تر کرده و دست‌های شما را خسته نمی‌کند.

بهترین دریل‌های پیچ گوشتی برند کرون شامل موارد زیر هستند:

برند کرون

·       مدل CT21082HQ-2 BMC

این مدل از محصولات برند کرون را بسیاری از افراد شناخته و از آن در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. این دریل دارای وزن 1.3 کیلوگرمی بوده و سرعت گردش آزاد آن به 1250 دور در دقیقه می‌رسد.

·       مدل CT21053

اگر می‌خواهید دریل پیچ گوشتی کوچک، سبک و با باتری قوی خریداری کنید پیشنهاد ما قرار دادن این مدل در اولویت‌های خود می‌باشد. این مدل دارای قدرتی مناسب علاوه بر باتری قوی می‌باشد که ویژگی‌های منحصر به فردی را درون خود نهفته است.

·       مدل CT21072HQX

ولتاژ 12 ولت این دستگاه نشان دهنده قدرت و توانایی آن در باز و بسته کردن انواع پیچ‌های سفت و سخت می‌باشد. این مدل از یک سه نظام سایز 10 بهره می‌برد که توانایی نگهداری انواع مته‌های مورد نیاز شما را دارا می‌باشد.

برند توسن

شاید فکر کنید که برند توسن یکی از برندهای مشهور خارجی است. اما برخلاف تفکر بسیاری از افراد برند توسن یک برند ابزارآلات برقی و دستی می‌باشد که به عنوان یک برند ایرانی شناخته شده و محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند.

برند توسن به کیفیت بالای محصولات خود مشهور بوده و قیمت مناسبی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. همین موضوع باعث شده تمامی محصولات این برند هم در کشور ایران و هم در کشور‌های آسیایی محبوبیت بسیار بالایی داشته باشند. اگر به دنبال پیچ گوشتی برقی  با کیفیتی هستید که قیمت پایینی نیز داشته باشند می‌توانید این برند را در اولویت‌های خود قرار دهید.

بهترین مدل‌های پیچ گوشتی برقی و شارژی برند توسن شامل موارد زیر هستند:

برند توسن

·       مدل 9919DC

این دریل پیچ گوشتی یکی از خاص‌ترین دریل پیچ گوشتی‌های شارژی هست که در بازار عرضه شده است. قدرت بالای آن در کنار باتری قابل شارژی که دارد باعث شده تا کیفیت تولید و کاربردهای آن بسیار افزایش پیدا کند.

·       مدل 9012SC PLUS

این مدل را می‌توان از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار نام گذاری کرد. ویژگی‌های آن شامل باتری قوی، وزن سبک وسرعت گردش بالا می‌باشد. از طرفی دیگر قیمت به صرفه آن موجب شده تا بسیاری از افراد به سمت خرید این مدل روانه شوند.

·       مدل 9918 Sc

قدرت بالای این مدل باعث شده تا بسیاری از کارگاه‌ها از این مدل دریل پیچ گوشتی به عنوان پیچ گوشتی برقی اصلی خود استفاده کنند. طراحی فوق‌العاده و ارگونومیک این مدل موجب شده تا هنگام استفاده از این دستگاه خستگی دستان و مچ‌های شما را فرا نگیرد.

برند کنزاکس

برند کنزاکس را می‌توان یکی از برند‌های مهم در زمینه تولید ابزارآلات برقی نامید. این برند یک برند ایرانی بوده و به دلیل کیفیت بالا توانسته محبوبیت زیادی را در بین مشتریان ایرانی و خارجی پیدا کند. این برند به دلیل شهرت بالایی که در ایران دارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای حمایت از تولید داخلی باشد.

شما عزیزان می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم این برند را خریداری کرده و از ابزارآلات با کیفیت آن نهایت استفاده را ببرید. برند کنزاکس همینطور یکی از بهترین برند‌های تولیدکننده پیچ گوشتی برقی یا شارژی می‌باشد. می‌توانید با بررسی انواع مدل‌های دریل پیچ گوشتی این برند دریل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بهترین پیچ گوشتی شارژی برند کنزاکس شامل موارد زیر می‌باشند:

برند کنزاکس

  • مدلKDD-1230

یکی از مدل‌های محبوب این برند مدل مربوطه می‌باشد. این مدل دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه کیفیت بالای بدنه آن می‌باشد که به شکل ارگونومیکی طراحی شده است. باتری این دستگاه توانایی ارائه خدمات بی‌وقفه به شما را دارد.

  • مدلKDD-1280

این مدل نیز از محبوبیت خوبی در بازار برخوردار است. در واقع افرادی که به دنبال حمایت از برند ایرانی هستند این دستگاه را خریداری و از آن در پروژه‌های خود بهره می‌برند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سرعت 1650 دور در دقیقه‌ای آن اشاره کرد که نکته‌ای مثبت در این محصول محسوب می‌شود.

برند آروا

برند آروا یکی از مشهورترین برند‌های ایرانی در حوزه ابزارآلات برقی می‌باشد. این برند به تازگی در تلویزیون به شکل گسترده تبلیغ شده و همین موضوع باعث افزایش چشمگیر فروش آن شده است. برند آروا به دلیل استفاده از روش‌های جدید و بروز توانسته ابزار های جدید را با کمک تکنولوژی روز دنیا به شکلی حرفه‌ای و بهینه تولید کند.

قیمت مناسب محصولات برند آروا از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. این برند دارای مدل‌های بسیار متنوعی است که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به همراه گارانتی‌های معتبر از این برند خریداری کنید. خرید پیچ گوشتی شارژی از این برند یک انتخاب هوشمندانه است؛ زیرا دریل‌های پیچ گوشتی این برند کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته و ویژگی‌های منحصر به فردی به شما ارائه می‌دهد.

بهترین مدل‌های دریل پیچ گوشتی برند آروا شامل موارد زیر می‌باشند:

برند آروا

  • مدل 5350

با توجه به گفته برند آروا این مدل یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین مدل‌های آن می باشد. این مدل ویژگی‌های منحصر به فردی مانند گشتاور 25 نیوتن متری، سه نظام اتوماتیک، کیفیت ساخت بالا و… را درون خود قرار داده است که باعث افزایش ارزش خرید آن شده است.

  • مدل 5351

دیگر مدل پر فروش برند آروا، پیچ گوشتی شارژی مدل 5351 می باشد. این مدل دارای گشتاور 25 نیوتن متری می‌باشد که توانایی تولید 750 دور بر دقیقه را دارد. سیستم چرخش این دستگاه دارای دو حالت راست گرد و چپ گرد می‌باشد که کاربرد‌های آن را چندین برابر کرده است.

  • مدل 5352

مدل 5253 را می‌توان از مدل‌های کاربردی برند آروا نام گذاری کرد. این مدل به هر دو جهت چپ و راست چرخش داشته که موتور قوی آن توانایی تولید 750 دور در دقیقه را دارد. موتور تک سرعته، قفل پدال پاور، کلید و بلبرینگ ضد غبار و… از ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

پرفروش‌ترین دریل پیچ گوشتی بازار

اگر قصد خرید دریل پیچ گوشتی را دارید و می‌خواهید پول خود را برای بهترین مدل‌ها هزینه کنید پیشنهاد ما این است که از بین پرفروش‌ترین دریل‌های پیچ گوشتی برقی و شارژی بازار محصول مد نظر خود را انتخاب کنید. 10 مورد از بهترین مدل‌هایی که توانسته‌اند فروش فوق‌العاده ای را در بازار پیچ گوشتی شارژی کسب کنند شامل موارد زیر می‌باشند:

  1. پیچ گوشتی برقی آروا مدل 5351

 آروا مدل 5351

  1. پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8536

رونیکس مدل 8536

  1. پیچ گوشتی شارژی محک مدل CSD-3.6 LI

محک مدل CSD-3.6 LI

  1. پیچ گوشتی برقی بوش مدل GSR 6-25 TE

بوش مدل GSR 6-25 TE

  1. پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GO

بوش مدل GO

  1. پیچ گوشتی برقی آاگ مدل S 2500 E

آاگ مدل S 2500 E

  1. پیچ گوشتی برقی بوش مدل GSR 6-45 TE + Extra

بوش مدل GSR 6-45 TE + Extra

  1. پیچ گوشتی برقی بوش مدل GSR 6-45 TE

وش مدل GSR 6-45 TE

  1. پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل 6723DW

ماکیتا مدل 6723DW

  • پیچ گوشتی برقی توسن مدل 0911SN

توسن مدل 0911SN

بهترین دریل پیچ گوشتی برای استفاده خانگی

اگر خواستید دریل پیچ گوشتی را برای مصارف خانگی خود خریداری کنید باید به دنبال مدل‌هایی باشید که قدرت متوسطی داشته و سایز کوچکی نیز دارند. این مدل‌ها برای مصارف خانگی کفایت می‌کنند و از قیمت کمی برخوردار هستند. بهترین دریل‌های پیچ گوشتی شارژی مخصوص مصارف خانگی شامل مدل‌های زیر می‌باشند:

  1. دریل پیچ گوشتی شارژی پی ام مدل PM-CE1
  2. دریل پیچ گوشتی شارژی گریتک مدل GTLD12002
  3. دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GSB 120-LI
  4. دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8108
  5. دریل پیچ گوشتی شارژی دیوالت مدل DCD796P2
  6. دریل پیچ گوشتی ایکس کورت 

نتیجه‌گیری

دریل پیچ گوشتی یکی از کاربردی‌ترین و بهترین ابزارآلاتی است که در دنیای صنعت وجود دارد. این ابزار برقی فوق‌العاده برای باز و بسته کردن پیچ های سفت و سخت کاربرد داشته و با کمک آن می‌توانید به راحتی انواع پیچ‌ها را با مته مخصوص خود باز کنید.

این دستگاه انواع مختلفی داشته که در این مقاله با هم بررسی کردیم. علاوه بر این سعی کردیم تا مدل‌هایی را به شما معرفی کنیم که برای مصارف خانگی و صنعتی کاربردی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین دریل پیچ گوشتی برقی مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

برای تبدیل دریل به دریل پیچ گوشتی میتوانید مقاله‌ی لینک شده را مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *