ابزارها

انواع اره‌برقی و بررسی مدل ها و برند ها

انواع اره‌برقی و بررسی مدل ها و برند ها

اره‌برقی ابزاری قدرتمند و همه کاره است که خرید آن برای هر باغدار و یا افرادی که صاحب ویلا هستند مناسب خواهد بود. اره‌برقی تحول بزرگی در نحوه انجام دادن برخی فعالیت‌ها مانند قطع درختان، بریدن هیزم و نگهداری کلی از باغ، به وجود آورده است. اختراع این ابزار کاربردی در اوایل قرن بیستم، نقطه عطف مهمی در زمینه جنگلداری بود و از آن زمان به ابزاری ضروری برای انجام کارهای حرفه‌ای یا خانگی تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع اره‌برقی و کاربرد هریک بپردازیم. اگر قصد خرید این ابزار را دارید، تا انتها با ما همراه باشید.

اره‌برقی چیست؟

اره‌برقی، ابزاری همه کاره و قدرتمند است که علاوه بر فعالیت مختلف صنعتی، کاربرد خانگی بالایی نیز دارد. این ابزار یک اغلب شامل اره مکانیکی قابل حمل می‌شود که روی یک سیستم موتوری، به چرخش در می‌آید. اره این دستگاه که به دندانه‌های تیز مجهز است، با اتصال از طریق زنجیر به موتور، با قدرت و سرعت بالایی حرکت می‌کند و قابلیت برش انواع چوب و مواد دیگر را فراهم می‌سازد. هدف اصلی استفاده از اره‌برقی، قطع درختان یا کوتاه‌کردن شاخه‌ها است که آن را به ابزاری ضروری برای صاحب‌خانه‌هایی که دارای حیاط یا باغ بزرگ هستند، تبدیل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های کلیدی انواع اره‌برقی، قابلیت جابه‌جایی و حمل آنهاست. برخلاف اره‌برقی‌های صنعتی بزرگ که معمولاً ثابت هستند و به منابع انرژی خارجی نیاز دارند، اره‌های برقی خانگی مانند اره‌برقی شارژی، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک‌وزن بوده و به راحتی قابلیت مانور دادن را داشته باشند. این ویژگی به افراد باغدار اجازه می‌دهد تا بدون دردسر زیاد، در مکان‌های مختلف از جمله فضاهای تنگ، از آن استفاده کنند.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم اره‌برقی که بیشتر استفاده شخصی و خانگی دارد، ایمنی آن است. مدل‌های مدرن تولید شده، مجهز به ویژگی‌های ایمنی مانند ترمزهای زنجیری، محافظ‌های دستی و سیستم‌های ضد لرزش هستند تا احتمال خطر برخورد و صدمات ناشی ایجاد شده را به حداقل برسانند. علاوه بر این، بسیاری از مدل‌های این ابزار دارای سیستم‌های روغن‌کاری خودکار، برای کسب اطمینان از روان‌کاری مناسب زنجیر در حین کار هستند.

اره‌برقی علاوه بر بریدن درختان و کوتاه‌کردن شاخه‌ها، می‌تواند برای اهداف دیگری مانند برش هیزم یا شکل‌دادن به سازه‌های چوبی نیز استفاده شود. برخی از انواع اره‌برقی حتی با ابزارهای اضافی مانند قیچی‌های پرچین یا اره‌های قطبی عرضه می‌شوند که باعث افزایش عملکرد و استفاده بیشتر از آنها می‌شود.

اره‌برقی

بررسی انواع اره‌برقی

همان‌طور که گفته شد، کاربرد اره‌برقی‌ها تنها برش هیزم و یا شاخه‌های درخت نیست و استفاده‌های زیادی از این ابزار قدرتمند می‌شود. به همین دلیل نیز انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد منحصر به خود را دارند. علاوه بر این برندهای باکیفیت مختلفی مانند اره‌برقی رونیکس، اره‌برقی اشتیل، اره‌برقی آروا و یا انواع اره‌برقی شارژی بوش نیز در بازار وجود دارند که هر کدام دارای انواع مختلفی از اره‌برقی با کاربردهای متنوع می‌شوند. در این بخش به معرفی این موارد می‌پردازیم.

اره ریلی

اولین مورد از انواع اره‌برقی، اره ریلی است. این ابزار که بیشتر برای برش‌دادن الوار استفاده می‌شود، از یک اره‌ی برقی متصل به ریل فلزی ساخته شده است که امکان برش دقیق و کنترل شده را فراهم می‌کند. این اره‌برقی کاربرد زیادی در ساخت انواع لوازم چوبی و یا برش‌دادن دقیق الوار را دارد و می‌تواند به ابزار محبوبی برای افرادی که به ساخت وسایل چوبی علاقه دارند، تبدیل شود.

اره ریلی ماکیتا، از بهترین برندهای موجود در بازار

اره میزی

اره‌برقی‌های میزی، یکی از تجهیزات ضروری کارگاه‌های چوب‌بری هستند که دقت و عملکرد بالاتری را نسبت به اره‌برقی دستی در برش از انواع چوب و الوار، ارائه می‌دهند. اره‌برقی رومیزی از یک میز نسبتاً بزرگ و مستحکم به همراه یک اره‌برقی تشکیل شده است که قابلیت حرکت دادن چوب را فراهم می‌کند. کاربردهای این دستگاه شامل برش تنه درخت، برش‌دادن چوب به اشکال مختلف و استفاده در صنایع مبل‌سازی می‌شود. اره میزی ایکس کورت مدل xmy02-255 یکی از بهترین ابزارها در این زمینه است.

معرفی اره میزی و کاربرد آن

اره‌برقی اسکرول یا اره مویی برقی

یکی از انواع اره‌برقی، اره‌برقی مویی است که قابلیت کنترل بسیار دقیق در بریدن چوب را برای شما فراهم می‌کند. این نوع اره‌برقی از یک اره بسیار نازک و البته مقاوم که به صورت عمودی روی دستگاه نصب شده، ساخته شده است. با حرکت دادن چوب به سمت این اره، تیغه‌های آن برش‌های بسیار نازک و دقیقی را ایجاد می‌کنند. این دستگاه معمولاً در کارگاه‌های منبت‌کاری، معرق‌کاری، مبلمان و کابینت‌سازی و هم چنین برای ایجاد برش منحنی و یا برش‌های داخلی استفاده می‌شود. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید، اره مویی ایکس کورت مدل xss02-127 است که آزادی عمل زیادی را به شما هنگام استفاده ارائه می‌دهد.

نمونه‌ای از اره مویی برقی

فرز انگشتی

یکی از ابزارهای نجاری در این زمینه، فرز انگشتی است که از آن برای سنگ‌زنی، سنباده زدن، پرداخت و یا برش چوب استفاده می‌شود. فرز انگشتی از یک موتور، یک کولت برای نگه داشتن اره و همچنین لوازم جانبی، تشکیل شده‌اند. اره نصب شده روی این دستگاه را با توجه به نوع کاری که در حال انجام است، می‌توان تغییر داد. این ویژگی امکان کنترل و دقت دقیق این ابزار را برای فعالیت‌های مانند حکاکی روی چوب، سنگ، شیشه و یا سنباده‌زنی، صیقل‌دادن، شیارزنی و پولیش‌کاری، فراهم می‌کند. در صورتی که قصد خرید این ابزار را دارید، فرز انگشتی گلو کوتاه زوبر مدل KDG-190 می‌تواند گزینه‌های مناسب و مقرون به صرفه باشد.

نمونه‌ای از انواع فرز انگشتی

میتر اره

اره میتر یا میتر اره، یک ابزار تخصصی است که معمولاً در نجاری استفاده می‌شود. این وسیله برای ایجاد برش‌های عرضی و دقیق در زوایای مختلف طراحی شده است. اجزای اصلی میتر اره شامل یک تیغه دایره‌ای است که بر روی یک بازو نصب شده است. این تیغه قابلیت حرکت را دارد و می‌تواند روی قطعه کار، پایین آورده شود. همچنین بازو این دستگاه به پایه‌ای متصل است که می‌تواند به صورت افقی بچرخد و امکان برش‌های زاویه دار را فراهم می‌کند. خود تیغه نیز توسط یک موتور الکتریکی کار می‌کند که برش صاف و کارآمد را امکان پذیر می‌سازد.

ساختار اره میتر و قطعات آن

اره فارسی بر یا مرکب

از دیگر انواع اره‌برقی، اره فارسی بر یا مرکب را می‌توان نام برد که در زیر دسته اره میتر قرار می‌گیرد. اره فارسی بر یا اره مرکب، علاوه بر قابلیت چرخش در جهات بالا، پایین و چپ و راست، قابلیت برش به صورت اریب را نیز فراهم می‌کند. با توجه به قابلیت بالای این دستگاه در برش‌دادن چوب در انواع طرح‌ها، از آن در بخش‌های صنعتی یا کارگاه‌های مبلمان سازی استفاده می‌شود. فارسی بر کشویی 210 ایکس کورت مدل xjx02-210، فارسی بر زاویه زن براشلس ایکس کورت مدل xjx07-255bl و فارسی بر ثابت تک کاره ایکس کورت مدل xjx05-255، بهترین ابزارها در این زمینه هستند که می‌توانید از لیا ابزار، خریداری کنید.

اره مرکب و معرفی ویژگی‌های آن

اره افقی بر

اره افقی بر که برخی از افراد فنی به آن اره همه کاره نیز می‌گویند، یکی از دستگاه‌های نسبتاً حرفه‌ای در زمینه ابزارآلات است. اصلی‌ترین ویژگی این دستگاه، قابلیت نصب تیغه‌های مختلف روی آن است. این ابزار قابلیت برش‌دادن الوارهای چوبی به صورت دقیق را ندارد، اما در مقابل، سرعت بسیار بالایی در برش‌دادن چوب، پلاستیک، مواد فلزی، سرامیک و موزاییک  و… دارد.

کارکردن با اره همه کاره بسیار ساده است. تیغه‌های نصب شده روی این دستگاه قابلیت خم شدن به کناره‌ها را دارند. این ویژگی استفاده از اره افقی بر را مکان‌های تنگ، بسیار ایده آل می‌کند. برخی از مدل‌های این اره قابلیت تا شدن را نیز دارند که کاربرد و استفاده آنها را افزایش می‌دهد. برای خرید می‌توانید محصولاتی مانند افقی بر شارژی 12 ولت تک باطری ایکس کورت مدل xdc12-150 و اره افقی بر زوبر مدل KRS115-750w را در اولویت قرار دهید.

اره افقی بر رونیکس، از بهترین برندهای بازار

اره گرد بر

اره گرد بر، از دیگر انواع اره‌برقی محسوب می‌شود که شامل یک تیغه گرد با دندانه‌های تیز است. هنگام کارکرد این دستگاه، این تیغه به سرعت به چرخش در می‌آید تا مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک یا فلز را برش دهد. انواع مدل‌های اره گرد بر به صورت سیم‌دار تولید می‌شوند.

اره‌های گرد بر معمولاً در کارگاه‌های چوب و کارگاه‌های ساختمانی برای طیف وسیعی از کاربردها استفاده می‌شوند. آنها می‌توانند برش‌های مستقیم، برش‌های متقاطع، برش‌های اریب و سایر برش‌ها را بسته به نوع تیغه نصب شده انجام دهند. علاوه بر این، این تجهیزات در اندازه‌های مختلفی برای پاسخگویی به نیازهای شغلی متنوع، موجود هستند. گرد بر ماهواره‌ای ورکس مدل wu520.1، گرد بر نجاری شارژی 165 ایکس کورت مدل xdc21-165d و اره گردبر ماکیتا 5806B، می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای خرید باشند.

نمونه‌ای انواع اره گرد بر

اره پروفیل بر

از کاربردی‌ترین انواع اره‌برقی، می‌توان اره پروفیل را نام برد. اره پروفیل بر ابزاری همه کاره است که در کاربردهای مختلف نجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار حرفه‌ای شامل یک تیغه مدور با دندانه‌هایی باکیفیت است که به طور خاص، برای برش پروفیل‌های مختلف و انواع چوب طراحی شده‌اند.

یکی از مزایای اصلی استفاده از اره پروفیل بر، توانایی آن در ایجاد برش‌های ثابت و دقیق است. تیغه این ابزار با دقت بالایی ساخته شده است تا از برش‌های تمیز و دقیق، اطمینان حاصل شود. با استفاده از این دستگاه، لبه‌های صافی روی سطح برش داده شده ایجاد می‌شود که به حداقل سنباده‌کاری یا پرداخت نیاز خواهند داشت. این ویژگی اره پروفیل بر را به ابزاری ایده آل برای ایجاد قالب‌های تزیینی، نماهای چوبی یا حتی تولید مبلمان‌های سفارشی تبدیل می‌کند. پروفیل بر ایکس کورت مدل xjg-05-355 و اره پروفیل بر زوبر مدل Kzubr KCOM14-2000 K10302، دو مدل مختلف هستند که از قابلیت‌های بالایی برخوردارند.

آشنایی با اره پروفیل بر و کاربردهای آن

اره عمود بر

از دیگر ابزارهای برش چوب، اره عمود بر است که به دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی، تقسیم بندی می‌شود. اره‌های عمود بر با توجه به نوع طراحی که دارند، قابلیت برش چوب را به صورت عمودی ایجاد می‌سازند. این دستگاه با استفاده از پایه‌هایی که کنار تیغه آن تعبیه شده است، به راحتی روی سطح چوب قرار گرفته و امکان ایجاد برش‌هایی کاملاً صاف و دقیق را فراهم می‌کند.

اره‌های عمود بر صنعتی، معمولاً دارای یک گیربکس فولادی هستند که با قرار گیری در جلوی دستگاه، باعث کارکرد طولانی‌تر دستگاه می‌شوند. دستگاه‌های نیمه صنعتی نیز دارای گیربکس‌های معمولی هستند و مناسب استفاده‌های شخصی یا خانگی خواهند بود. کاربرد اصلی این ابزار، استفاده از آن در صنایع کابینت‌سازی است. این دستگاه تنها قابلیت استفاده روی سطوح صاف را دارد، به همین دلیل برای برش‌دادن الوارهای صاف، ام‌دی‌اف و یا ورقه‌های چوبی، مناسب است.

یکی از بهترین محصولات در این زمینه، عمود بر توتال مدل TS206656 است. این محصول با دور موتور 3000 دور در دقیقه و همچنین زاویه برش 45 درجه، امکان تنظیم سرعت را دارد. این ابزار را به همراه لوازم جانبی که شامل خط کش برش و سه تیغه یدکی می‌شوند، می‌توانید از لیا ابزار با بهترین قیمت خریداری کنید.

نحوه طراحی اره عمود بر

اره درخت بر یا زنجیری

معروف‌ترین نوع اره‌برقی، اره‌برقی زنجیری یا درخت بر است که دارای قدرت و قابلیت‌های بالایی است. یکی از مزایای کلیدی استفاده از انواع اره‌برقی زنجیری، کارایی بالای آن‌هاست. بر خلاف اره‌های دستی و معمولی که برای برش دادم شاخه‌ها و تنه درختان به زمان و تلاش زیادی نیاز دارند، اره‌برقی می‌تواند به راحتی انواع تنه‌های درخت را برش دهد. این ویژگی نه تنها در زمان صرفه جویی می‌کند، بلکه فشار فیزیکی که به شخص وارد می‌شود را نیز کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های اره‌برقی درخت بر یا اره‌برقی موتوری، تطبیق پذیری آن است. اره‌های زنجیری در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند که به آن‌ها اجازه می‌دهد برای کارهای مختلف مانند برش شاخه، قطع درختان بزرگ، قطعه‌قطعه کردن الوارها و تنه‌های درختی و… مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این، اره‌های برقی مدرن‌تر مجهز به قابلیت‌هایی مانند دسته‌های ضد لرزش و ترمزهای زنجیره‌ای برای ایمنی بیشتر هستند که راحتی کاربر را افزایش داده و خطرهای ناشی از استفاده را کاهش می‌دهند.

بهترین محصولات در این زمینه شامل اره زنجیری مارک ایکس کورت مدل mcs04-45، اره زنجیری اشتیل 2.7 اسب بخار Stihl MS230 Stihl Chainsaw MS230 2.7 hp و اره‌برقی ورکس تیغه 25 سانت مدل WG305E می‌شوند.

اره‌برقی زنجیری، مناسب برش‌دادن انواع شاخه و تنه درخت

اره نواری

از دیگر انواع اره‌برقی، اره نواری است که علاوه بر استفاده در صنایع چوب، برای برش‌دادن قطعات فلزی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار این اره از یک تیغه بلند و پیوسته، با دندانه‌های که بین دو چرخ کشیده شده‌اند تشکیل می‌شود. این تیغه در یک حلقه پیوسته حرکت می‌کند و امکان برش‌های دقیق و پیچیده را فراهم می‌سازد.

طراحی اره نواری به آن اجازه می‌دهد تا مواد مختلف را به راحتی برش دهد. توانایی این وسیله در ایجاد برش‌های منحنی، آن را به گزینه‌ای ایده آل برای ایجاد طرح‌ها یا اشکال پیچیده روی چوب یا فلز تبدیل می‌کند. قابلیت استفاده از این وسیله برای انواع متریال‌ها مانند پلاستیک، سنگ، قوطی‌های فلزی و… باعث کاربرد بالای آن در صنایع مختلف شده است.

اره نواری صنعتی فولاد بر

اره شیارزن

اره شیارزن یا اره شیاردار، یکی از ابزارهای پرکاربرد در زمینه تجهیزات برقی است. طراحی این اره شامل یک تیغه دندانه دار و تیز است که به یک دسته محکم متصل شده و امکان برش کنترل شده و دقیق را فراهم می‌کند. یکی از مزیت‌های اصلی این اره دستی، تطبیق پذیری بالای آن است. از اره شیارزن می‌توان بر روی انواع مختلفی از مواد مانند چوب، پلاستیک و حتی فلز استفاده کرد.

دندانه‌های روی تیغه این اره به صورت کاملاً حرفه‌ای و استراتژیک قرار گرفته‌اند تا انواع مواد را به راحتی و بدون هیچ گونه درصد خطا، برش دهند. همچنین طراحی این ارگونومیک این دستگاه، کنترل آن را راحت‌تر می‌کند و احتمال بروز حادثه را به حداقل می‌رساند. شیارزن تک تیغ ایکس کورت مدل xze04-110 یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه برای خرید و استفاده خانگی است.

نحوه طراحی بدنه اره شیارزن

اره‌برقی اسکرول

اره اسکرول که از یک میز کوچک با یک تیغه عمودی نازک تشکیل شده است، از تجهیزات ضروری و پرکاربرد هر کارگاهی است. دلیل نام‌گذاری اره اسکرول، حرکت پیمایشی اره استفاده شده این دستگاه، هنگام کار است. این نوع حرکت، امکان برش‌های دقیق و ظریف را فراهم می‌کند و استفاده از این دستگاه را برای ایجاد طرح‌ها، الگوها و منحنی‌های پیچیده ایده آل می‌سازد. برخلاف سایر اره‌های برقی که عمدتاً برای برش‌های مستقیم استفاده می‌شوند، اره اسکرول انعطاف پذیری و کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد و در دو نوع سیمی و اره شارژی، در دسترس است.

انواع اره‌برقی اسکرول در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف برای اجرای پروژه‌های متنوعی عرضه می‌شوند. برخی از مدل‌ها دارای تنظیمات سرعت هستند که به کاربران امکان می‌دهد سرعت برش را بر اساس نیاز خود تغییر دهند. علاوه بر این، بسیاری از اره‌های اسکرول مدرن دارای دمنده‌های غبار یا جاروبرقی داخلی هستند که باعث تمیزشدن سریع سطح کار می‌شود.

کاربرد اره اسکرول گسترده و متنوع است. این ابزار همه کاره از ساخت قطعات تزیینی گرفته تا تولید پازل، امکانات زیادی را ارائه می‌دهد. چه یک نجار حرفه‌ای باشید یا فردی علاقه‌مند به ساخت قطعات چوبی، بدون شک استفاده از اره اسکرول پروژه‌های نجاری شما را بهبود می‌بخشد.

اره‌برقی اسکرول و کاربردهای آن

اره بازویی یا فلکه‌ای

اره بازویی یا اره فلکه‌ای، جزو انواع اره‌برقی صنعتی است که در مقابل انجام فعالیت‌های حرفه‌ای، کاربری بسیار ساده‌ای دارد. اره بازویی از بدنه‌ای با جنس چدن ساخته شده است که به دلیل وزن بالا، هیچ گونه لغزشی را هنگام کار ایجاد نمی‌کند و کاملاً ثابت است. قسمت‌های دیگر شامل تسمه و نوار تیغه می‌شوند که با اتصال به دستگاه، قابلیت برش انواع چوب را فراهم می‌سازند. اره‌های فلکه‌ای در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام برای بخش‌های خاصی مناسب است. به‌عنوان‌مثال از اره‌های بزرگ چدنی در بخش‌های صنعتی استفاده می‌شود و از مدل‌های مینیاتوری، در کارگاه‌های خانگی.

اره فلکه‌ای ماکیتا، گزینه‌ای مناسب برای خرید

اره مویی برقی

همه ما با اره مویی آشنایی داریم و حداقل یکبار از آن استفاده کردیم. اره مویی برقی، نوع سیم‌دار این اره است که کارایی بسیار بالا و در عین حال، نحوه استفاده ساده‌ای دارد. این ابزار که از قطعاتی مانند میز کار، اهرم تنظیم زاویه و اهرم سرعت، نگهدارنده قطعه کار، تیغه و قفل تشکیل شده است و برای منبت‌کاری، معرق‌کاری، ایجاد برش‌های منحنی و هم چنین استفاده در صنایع مبل و کابینت، گزینه بسیار مناسبی است.

اره‌برقی مویی ماکیتا

کف رنده

از ماشین آلات صنعتی که شاید آشنایی زیادی با آن نداشته باشید، کف رنده است. همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، کاربرد آن صاف‌کردن و یا در اصطلاح، رنده‌کردن سطوح چوبی است. کاربرد کف رنده در بخش‌های مختلفی مشاهده می‌شود؛ با این حال توصیه می‌کنیم که از این دستگاه برای صاف‌کردن سطوح چندلایه مانند ورق‌های ام‌دی‌اف استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است باعث پریدن لبه‌های قطعه کار شود. رنده‌برقی 800 وات ایکس کورت مدل xmb03-82 یکی از بهترین کف رنده‌های موجود در بازار است که برای خرید، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کف رنده یا رنده‌برقی ایکس کورت

اره‌برقی نجاری

تمامی ابزارهایی که در این مقاله معرفی شد را می‌توان در دسته انواع اره‌برقی نجاری جای داد. این تجهیزات با استفاده از برق یا باتری کار می‌کند و برای پروژه‌های نجاری در مقیاس کوچک مانند هرس شاخه‌ها، برش هیزم، ساخت وسایل چوبی و… مناسب هستند است. اره‌برقی شارژی، معمولاً سبک‌تر و کم‌صداتر از اره‌های برقی که با استفاده از سیم کار می‌کنند هستند و برای استفاده توسط مبتدیان، بیشتر پیشنهاد می‌شوند.

معرفی انواع اره‌برقی مناسب نجاری

جمع بندی

اره‌برقی مزایای بی شماری را برای صاحبان باغ و یا علاقه‌مندان به نجاری ارائه می‌دهد اما همواره در هنگام استفاده باید توجه کافی را داشته باشید چرا که اره برقی خطرات احتمالی را دارد که باید از آنها آگاه بود. عملکرد بالای اره برقی در هرس درختان و درختچه‌ها و همچنین برش انواع الوارهای چوبی، آن را به یک ابزار ضروری تبدیل کرده است. با این وجود، کاربران باید هنگام کار با این ابزار قدرتمند، ایمنی را در اولویت قرار دهند تا از تجربه مثبت با اره‌برقی خریداری شده خود، اطمینان حاصل نمایند.

در این مقاله سعی شد به معرفی انواع اره‌برقی و بررسی مدل‌های مختلف آنها پرداخته شود. در صورتی که قصد دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتری را برای استفاده از بهترین ابزار متناسب با نیازهای خود دارید،می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه لیا ابزار تماس حاصل نمایید.

همچنین اگر قصد خرید اره‌برقی را دارید بر روی لینک اره‌برقی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *